18 Şubat 2022 Cuma

ŞUBAT

Cüce muüce, ne derseniz deyin canına okudu herkesin. Meksika'daki arkadaşım ve eşi bile omicron! 

Aşısı olan, olmayan, genç veya yaşlı herkes!

Neyse yapacak birşey yok, paşa paşa dinlenmeye devam, tabii şanslıysanız. Yoksa beşinci gün ise gitmelisiniz.

Ben Şubat ayını Meryem Ana hakkında okuyarak, ona dua ederek geçirdim. Koskoca kentleri koruyan dev tanrıça, büyük azize benden mi esirgecekti sevgisini? Elbette hayır. O yüzden evet hastayım ama Meryem'in korumasındayim duygusuyla devam ediyorum. 

Dışarıda akillara zarar bir sagnak var. Nasıl çıkacağım bilmiyorum ama anneme söz verdim. Haline üzülüyorum. Her yaş grubu kendince nasiplendi şu iki seneden ve bedelini ödedi... Fakat ileri yaşta olanlara ayrıca üzülüyorum. En basit günlük rutinlerinin dışında kaldılar. Annem de öyle, ki özgürlüğüne çok düşkündür. İyi dayandığını düşünüyorum. 

Neyse, dün sorduğum soruyu düşünme fırsatınız oldu mu? Sahiden yaşamak istediğiniz hayata ne kadar yakınsınız? Arzularınız için mücadele ediyor, olmak istediğiniz insana yol açıyor musunuz? Hı?

Hiç yorum yok: