24 Şubat 2022 Perşembe

SABİHA GÖKÇEN

Üç kuruş fazla olsun, ama illa burası olsun diyeceğim ben, ki İzmir için zaten oyle. Bir Anadolu yakası insanı olarak, yeni havalimanı gözümde çok büyüyor. Sağolsun kimse de yüreklendirmiyor. Neyse, şimdilik fakire yurtdışı mümkün olmadığına göre paniğe gerek yok🤣😂

Bu saatten sonra en iyi ihtimalle Yunanistan'a, hadi bilemedin Jasmin'i görmeye giderim. 

Ah ya, hani elli yasimda sakura görmeye gidecektim? Nah giderim😂🤣 En güzelinden badem çiçeklerini izlerim.Ben ne yapayım suç pandeminin!

Sahi ya bir ömrün olmasa da son iki yılın faturasını pandemiye çıkartabiliriz di mi? İyi iyi yüreğime su serpildi!

Kitap almadım yanıma. Kulaklığım da yok. Sadece seyahat defterim var. İki gün için sırt çantası yeter dedim ve onu da tasinacak seviyede tutmak icin kitap mitap getirmedim. Yaslandikca kendimi zor taşır oldum, fazladan bir çoraba gücüm yok!

Bu arada yaşasın uçak yolculuğu. Sahiden nefret ediyorum otobüsten. O kadar rahatsız, o kadar uzun ki tüm gücüm bitiyor.

Keşke her yere vapurla gitsek! 

Neyse, hava da nefis uçmak için, hem sis var hem de yağış😂🤣 

Tamam tamam, deftere yazayım ben😘


Hiç yorum yok: