21 Şubat 2022 Pazartesi

GÜÇLÜ OLMAK

Güçlü kelimesi bana Şirinler'i hatırlatır. Güç denilince aklıma Güçlü Şirin geliyor. Bir dönem çok animasyon izlerdim. İsim gücüm çizgi filmdi. Sonra da malumunuz süper kahramanlara sardirdim🤣😂 Gerçeklerle aram hiç iyi olmadı ki!

Neyse, gelelim şu güçlü meselesine. Keşke, keşke ailemin ve dostlarımın bende gördüğü güçlü, kudretli kadını bende aynaya baktığımda görebilsem! Ama hiç oyle degil.... Defalarca yanılmış, yüz kere yenilmiş, potansiyelini ortaya koyamamış birini güçlü olarak tanımlayamıyorum. Dışarıdan algılanan ile benim içimde dönen işaretler bambaşka! 

Savaşçı miyim? Bilmem. Mücadeleci? Hiç! Fakat bu kadar yanılıyor olmak da zor. Nedir ki güç acaba? Benim bakıp göremediğim, diğerlerinin çok emin olarak anlattigi?

Sevdiklerini kollamak belki? Diğerinin önceliğini, acısını, kederini kendini hiçe sayacak kadar icsellestirmek?

Güçlü olmak nedir Allah aşkına biri bana anlatabilir mi lütfen!

Hiç yorum yok: