2 Şubat 2022 Çarşamba

ETEK

Her şey git buradan diyor. Sesler, fısıltı, sessizlik... Hepsi bir ağızdan tek ses olup "git artık!" diyorlar, git!

Gidicem. Çoktan buraları terk eden ruhumu elbet bir yerde yakalayacağım da, nasıl? Ne zaman... 

Meryem rüyama girsin, elimi tutsun istiyorum. Gelsin ve eteğinin rüzgarı, saçına sinen tütsünün kokusuyla bana şimdiki zamanı mujdelesin istiyorum. İstiyor ve diliyorum.

Tüm duam, tek umudum sende Meryem. Analarin anası, kimsesizlerin anası.

Şehir yavaş yavaş aydinlanirken, içimin neden hep bulanık oldugunu anlatırsin belki. Belki birlikte papatya toplamaya gideriz. Bildiğim, sevdiğim coğrafyada olmama yardım eder, beni alır kucağına, dizinde uyutursun kırlarda. Dinlenince, gücüm kuvvetim yerine gelir. Sen oksarsan saçlarımi sakinlesirim. Hadi Meryem, lütfen rüyama gel. Beni uyandır, beni güçlendir, bir defa daha üfle duanı yüzüme.

Rüyamda mevlevileri sema ederken gördüğümde Konya kapisi açılmıştı. Şimdi Ege'de kabul görmek için seni bekliyorum. Çünkü biliyorum,  gücümü toplamadan yola cikamam. Biliyorum o gücü bana sadece sen verebilirsin. Ancak senin rizanla dökülebilirim yola. 

Sen, ben bı de eteğinin rüzgarı.

Hiç yorum yok: