23 Haziran 2011 Perşembe

PRENSESLERİM HAKKINDA...

Nicedir güzel şeyler yazamadığımın farkındayım. Victor'un beni yarı yolda bırakması, ardından uzaklardaki Süper Prenses'in yolumuza çıkan beklenmedik sürprizi.. Benim bacağımın protestosu... Vesaire vesaire...
Fakat aslında hayat o kadar umutsuz değil... En büyük prensesim bu yaz sonu nişanlanıyor. Nişan elbisesi aldık bile! Canımın içi Aysel'im evlenecek! İnanılır gibi değil.. Bir diğeri seneye mezun oluyor ve en küçük iki tanesinin bu Pazar ilk gösterileri olacak!
Ayrıca yaz okullarımdan birinde öyle güzel bir hediye ile karşılaştım ki bir kez daha meleklerin varlığına inandım.... Tam bir yıl önce bizim ashrama gelen küçük bir kız vardı. Annesine "yeter ki derslerime gelsin, para istemem" demiştim. Getirmediler. Dün onun anaokulunda derslere başladım. Zeynep nihayet benim öğrencim artık. Buna deliler gibi seviniyorum. O çocukla çok güzel dersler yaşayacağımıza eminim...
Hem tekne partisinin güzelliği sayesinde boğazla barışmam da bu yazın hediyesi oldu bana. Aaaa bu arada favori kız çocuğum Aslı'cım evleniyor 2 Temmuz'da! Veee yıllar sonra yeniden gelin çiçeği ve nikah şekeri yapacak olmak beni havalara uçuruyor. Yeni başlangıçlar ve temiz sayfalar için emek harcamak, şu dünyada en sevdiğim şey...
Aslı'nın uçuş uçuş şekerleri yakında fotoğraflanıp paylaşılır elbet. Bugün sadece tekne partisi fotoğraflarını ekleyebildim. Bakalım Eda Lisa ve Leyla Nora'dan ne kareler gelecek Pazar günü... Bazen bu çocuklara sevgimin büyüklüğüne inanamıyorum... Sanki hayatımı isteseler hiç düşünmeden verecek kadar seviyorum onları. İyi ki anne ve babaları ile tanışmış, onları dost seçmişim :)) İyi yatırım doğrusu!
Bugün çevirilere devam.... Ders yazmaya devam... Akşama doğru şehir dışından önemli bir misafirim olacak. Onun dışında hayat her zaman ki gibi sepetinde en taze ile çürük çarığı yanyana doldurup, giriyor koluma usulca.. Ben de taşımaya devam ediyorum gücüm yettiğince:)

1 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

Ne kadar güzel dolu dolu herşeyiniz..Enerjiniz hiç bitmesin...