20 Haziran 2011 Pazartesi

AH AMY AH!

Amy içip dağıtmış... Şimdi bizim Muse kahrolmuştur üzüntüsünden. Nicedir Amy görecek diye sevinçliydi. Hani neredeyse mutluluğunun biricik sebebiydi bu konser. İnsan ancak SEVGİLİSİNİ bu kadar bekler ! Neyse, bir bardak su içilecek üzerine besbelli...
Zaten Amy ne yaptığını bilse, hiç Muse'u bekletir miydi? Neyse canım, belki kısmette hatunu Londra'da izlemek vardır? Zaten ben Amy değil, Elton bekleyenlerdendim. Gerçi ona bile zahmet edip bilet almadım. Zira hayalim bana nehir kıyısında özel bir konser vermesi:))))
Neyse, yoğunluğu P.tesi gününden belli olan bu sıcak ve bunaltıcı hafta ile ne yapacağımızı doğrusu pek merak etmekteyim. İnşallah korktuğum kadar acılı olmaz. Özellikle bu havada Levent'e gidip gelmek fikri pek bir bunaltıyor şimdiden. Keşke metro bizim evin önünden kalksa!
Neyse, :) Niye sabah sabah gam ettim ki şimdi, ben nasıl olsa havuza gideceğim di mi?

Hiç yorum yok: