26 Mart 2010 Cuma


Blogu takip eden arkadaşlarımın çoğu dört yıldır yoga yaptığımı bilirler. Hatta bazıları nasıl başladığımı da bilirler:))) Aralarında benden çok daha disiplinli olup eğitmenliklerini almış olanların sayısı da az değildir hani:) Ben mi? Ben konunun çocuklarla ilgili bölümünü düşünmeye başlayana kadar pek heyecanlı değildim aslında. Sadece dersten aldığım hazzın tadını çıkartıyordum. Fakat Ankara'dan gelen bir maille neden olmasın diye düşündüm. Oldu da! Daha önce bu konuda yazmıştım; tereddüt etmeden ve gönülden istediğiniz her şey olur. Oluyor. Olmuyorsa orada sizin gözden kaçırdığınız bir olumsuzluk mutlaka vardır. Buna gerçekten inanıyorum.
Sonuç olarak yolun başındayım. Güzel bir ashramımız, harika kartvizitlerimiz, bol bol da eş dost var. Şimdi sıra annelere ne yapmaya niyetli olduğumuzu anlatabilmekte... Bu yüzden C.tesi günü özellikle çocuklarınızla birlikte bekliyoruz. Onları piano çalmaya, basket oynamaya ve daha pek çok aktiviteye götürmüyor musunuz? Belki bunu da denemek lazım? Aşağıdaki adresten rezervasyon yaptırabilir ve bize nasıl ulaşacağınızı öğrenebilirsiniz. En kötü ihtimalle deneyimlemiş olursunuz:)

2 yorum:

Efsa dedi ki...

Gönlünden güzel şeyler geçince oluyor, ama akışa bırakmayı da bilmek gerek diye düşünüyorum ben.

İnşallah umut dolu şeyler olur. Çocuklar söz konusu olduğunda insana neşe geliyor, gülümsetiyor.

Fortunata dedi ki...

Güzel sözlerin için sağol Efsa, gelsene sen de bir gün bizimle yoga yapmaya:))