28 Ocak 2010 Perşembe

AÇ RUH

Allahım eskiye göre çok ciddi bir iyileşme içinde olduğumu inkar edemezsin. Eski Elvan olsa bu akşam eve en az üç kutu ayakkabı ile dönerdi ama bakınız bir tek kutu bile yok elimde. Gerçi kendimi kaybettiğim anları kabul ediyorum ama yogada giymek için aldığım ucuz penyeler ve almasam ardımdan kanlı gözyaşları dökecek nefis bir kaç şey dışında vallahi ve de billahi masumum. Her şey Agi yüzünden:))

Dün gece bana bi şişe şarap içirdi - ki önceki akşam da Baileys komasına girecektik neredeyse ama soğuk yüzünden içtik, gerçekten sadece ısınmak için ... - ardından bugün, daha ayılamadan alışverişe götürdü. Hem o kadar akıllı ki her şey bitince kahve ısmarladı yani pişmanlık için çoook geç olduğunda. Aslında hiççççç pişman değilim ne zamandır petrol rengi bişiler almak için deliriyordum, aldım rahatladım. Ayrıca Agi ile alışveriş çok eğlenceli. Hızlı giyiniyor ve hızlıca karar veriyor. Yoksa bu kadar keyifli zaman geçiremezdik. İşin güzel tarafı ne hikmetse grip falan da kalmadı.

Tanrım affet, çula çaputa verdiğim parayla kaç kişi karnını doyururdu bugün kimbilir... Bu alışveriş aç ruhum içindi. Affet Allahım!

Gerçi hala aradığım gibi bir üç etek ve fildişi tarak bulamadım ama zaten onları bulsam da henüz sarayın elektirik faturasını dahi ödeyecek kadar param yok! Oysa ne güzel olurdu çocuklarla bahçede yoga yapmak. Ah bir de havuzu doldururduk ki sütle, Leyla hem içer hem yüzerdi! Hayal işte! Neyse, Sir gelip avareliğe müdahale etmeden* çalışmaya döneyim ben:))

* Adam hayallerime bile makul bir bakış getirmeye çalışıyor! Fakat o olmasa ben hala sadece hayal ediyor olurdum. Her deliye bir veli lazımmış:))

2 yorum:

Lupelyan dedi ki...

Aynı haltı yedim bende bu akşam iş çıkışı. Kendime iki tane beyaz kazak ve küpeler aldım. Beyaz istedim nedense, belkide arınmak için. Ruhum başka bir renk kaldırmadı. Neyse yarın Bursa'ya gidiyorum, eğer gücüm yeterse 24 yıldır görmediğim lise arkadaşlarımla buluşacağım. Belkide giyerim beyaz kazaklardan birisini :)

Fortunata dedi ki...

Beyaz kazakların çok iyi geleceğine hiç kuşkum yok Lupelyan:)) Güle güle giy.