18 Temmuz 2024 Perşembe

BEN, KENDİM & DİĞERLERİ

 

İNSAN NASIL HASTALANIR? Nasıl iyileşir? Aslında insanı hasta eden de, şifa verecek olan da aynıdır. 

Son günlerde kendimle konuşmaya çalışıyorum, kendimi dile gelmeye ikna aşamasındayım. Şu "ben" dediğim, "kendim" sandığım aradan çekilsin ve asıl olanı, varlığımı, kendimi göreyim istiyorum.

Ben'in ettiklerine son vermek, kendimi alıp gizli bir yere saklamak istiyorum. Sadece kendim olayım ve ben gelmeden gidelim buralardan istiyorum.

Ne dediğimi kim anlıyor bilemem ama kendimi anlamayı herşeyden fazla istiyorum.

Çok uzun süre savunmada kalan zihnimi ve kalbimi güvende olduğumuza, Tanrının bizi kolladığına ikna turlarındayım. Durmadan içimden tekrarlarsam ben aradan çekilir ve geriye kendim kalır, kendim saklandığı yerden çıkıp bana görünür diye bütün çabam. Kendime usul usul diyorum ki:

Güvendeyim

Sakin, dengede ve huzurdayım.

Herşey yolunda,

hayatımda ve bedenimde herşey yolunda.

Çünkü ben dengede ve huzurluyum.

Sık sık kendime bunları söylersem gerçek olacağına inanmak dışında insan kendine nasıl ulaşır, yolu yordamı nedir bilmiyorum. 

Kendime kafayı neden bu denli taktığıma gelince. Eğer kendime ulaşamazsam, ben dediğim, kendim sandığım sahte benlik, otomatikten yaşayan zihin kalan hayatımı diğerleriyle çar çur edecek ondan korkuyorum.

Dengenizi bozan insanlar sizi hasta eder. Uzak durun. iyi olun.

Güveninizi sarsanlar da. Onlardan da uzak durun veya neye maruz kalabileceğinizi bilip mesafelenin.

Yolunda giden işlerinizi bozmaya and içmiş olanlar mı var? Anlatmayın. Bilmezlerse nasıl bozabilirler?

Kaçarak değil, fark ederek ve doz ayarlayarak yaşamayı insan öğrenebilir. Ben biraz buna tutunmak ve denemek istiyorum.




Hiç yorum yok: