11 Temmuz 2024 Perşembe

11 TEMMUZ 1973-2024, ELVAN'IN DOĞUMGÜNÜ



Günaydın,

İYİ Kİ DOĞMUŞUM! Ben doğmamış olsam sen sevgili okur sabah sabah ekranın başına gelip ne okuyacaktın Allah aşkına? O halde yaşasın di mi, sonuçta bugün elli bir oluyorum. 

Dün pek plan yapmadan mis gibi birgün geçirince bu sabah daha sakin, doymuş hissederek uyandım. Hızlı hareket etmeden, yumuşak başlanan sabahta tek can sıkan dizimdeki ağrı. O da normal, çantam ağırdı ve uzun uzun taşımam gerekti.

Fotoğraftaki mekan Valide Atik Camii avlusu. Benim İstanbul'da en sevdiğim yerlerden, belki de en sevdiğim yer. En son dayım ve yengemle gitmiştik. Olağanüstü güzel bir İstanbul günü olmuştu. Bugün de niyetim boğaz kıyısında olmak asında ama bakalım vaktim yeter mi? Çünkü önce hayvanların uyutulması meselesini protesto için Süreyya Operası önündeki eyleme katılacağım. Sonrasında bakıcam gönlüm beni boğaza götürür mü?

Kendime efsanevi güzellikte birgün dilerken, başta yengeçler olmak üzere her birinizi tek tek öper. Neşeli günlerimizin sayıca artmasını canı gönülden dilerim.











Hiç yorum yok: