10 Mayıs 2022 Salı

TEK BAŞINA KURDUĞUN HAYAL YALNIZCA HAYALDİR....

 

.... Birlikte kurduğumuz hayal ise gerçektir" demiş Yoko Ono.

Severim ben sıradışı aşk hikayelerini, toplumun dayatmalarına kendini ezdirmeyen dostlukları, inadına beraberlikleri. Bu yüzden deli, anarşist ve psikopat doludur etrafım. Bela belayı çeker derler. Akıllısı bana gelmez. Gelen de bende akılla duramaz. İşimiz akıl değil, akıllı olmak iş değil!

Beni sürükleyen, mantık sınırlarını zorlayan insanları seviyorum. Onlar uçalım desin, ben demir atalım diye direneyim ve sonunda uçalım:)))

Hande Akar, orta okul arkadaşım, mesela o öyle biri. Ardınç Akman, eski kocamın abisi, dostum, o da öyle biri. Jasmin, Suat, Burhan.... Gizli deliler. Ekin, Gökhan.... hastalıklarıyla çok sevdiklerim. Hastalıklarımla alay edenler.

Hayal kuramadığınız insanlarla görüşmeyin! Ruhunu paraya satandan kaçın! Birlikte hayal kurabileceğiniz birini, mümkünse birilerini bulun.


1 yorum:

Selma dedi ki...

Ben, yeminle Ben:))