15 Mayıs 2022 Pazar

KAÇMAK YAKALANMAKTIR BAZEN



Biliyorsunuz taşınmam gerekiyor. Yaşadığım mahallede kiralar yirmi bin lira olunca başka çarem kalmadı. Neyse ki Avrupa yakasında ufacık bir evim var. Görünen senaryoda o eve taşınıyorum Ekim'de. Doğduğum büyüdüğüm mahallede son yaz, son mevsim.

İçimden gülüyorum. Çünkü İstanbul'dan kaçayım, taşrada toprak alayım diye kafası kesik tavuk misali koşuşturdukça meğer tam şehrin kalbine gidiyormuş enerjim! İplik iplik bambaşka bir senaryo örülüyormuş bana. Olur dedim içimden. Doğrusu buysa olur tabii, neden olmasın? Hayat bana seçmediğim yolu öneriyorsa direnmek neden?

Velevki Avrupa'nın bir şehrine taşındım. Olamaz mı yani? Hem o evin nefis bir bahçesi var. Doktoraya niyet ettiğim yıllarda alınmıştı. Kardeşim de bende hep o evin bahçesinde güzel sofralar hayal ettik. Belki çok hayal ettik. İşte oluyor:) Üstelik tam vazgeçtiğimiz an!

Şehrin kalbine gidiyorum demek. Yeniden konserler, galeriler, kitaplar, kule dibi, belki yepyeni bir iş? Kim bilir? Bahçeye büyük bir bitki kafesi yaptıracağım Theo için. Bana kış bahçesi, ona gezinti alanı. Zaten bu evde başlamıştım ekip dikmeye, kaldığımız yerden devam.

İşte size Pazar haberlerim. Çok güzel bir hava var dışarıda, hadi bugün mutlu olalım:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

O evinin bahçesine çiçek getireceğim sana. 🤗

Adsız dedi ki...

Hayat bana seçmediğim yolu öneriyorsa direnmek neden. Sahi neden?

Fortunata dedi ki...

Ne güzel birlikte hayal kurmak. Elbette beklerim, çiçeğe asla dayanamam:)

Selma dedi ki...

Elvan, bazen cepten bazen tabletten giriyorum ismimin görüldüğü yada görülmediği oluyor bu tür detaylardan pek anlamıyorum . Adsız da Selma . :)) öptüm çok :))