12 Mayıs 2022 Perşembe

SİL ÇABUK!


Hiçbir eski sevgilinin telefonu rehberinde kalmasın. Çabuk sil! Çünkü... Böyle zor bir gün geçirip, ardından zatina eşş.. eşşek demek gelebilir içinden! Aman diyeyim!

Biliyor musunuz ne tuhaftır ki benim ikinci sevgilimin babasının adı ilk sevgilim adıydı:Naci. Naci'nin yani ilk sevgilimin babasının adı da kardeşimin adı: Egemen. Nasıl? Üstelik ben bunu Bostanci'da ki bir pidecide masaya bırakılmış bir gazetede görmüştüm. Tesadüf di mi? Hı hı.

Yooooo hayat bir puzzle. Tamamlamaya değil, şimdiki zamandan aldığın hazza odaklanacaksin. Yokssa  sonu hüsran.

Ben, hani şu dün havalarda uçuşan ben, bugün alçaldım. Yere paralel seyrediyorum. Bu yüzden nefis balkonuma çıktım. Açtım sarabimi, ceviz ağacının taptaze yapraklarına bakıyorum. Kimildamiyorlar. Uzaklarda bir karga bağırıyor. En sevdiğim kedi bahçede. Keşke benim olsa ...

Sen iyi misin? İnsallah bir yerin uf olmadan toparlanmissindir.

2 yorum:

Selma dedi ki...

mahallede dilek diye bi kiz vardi miyminti uyuntu duyarsiz :)) dubai ve abd ye tatile gitmiş herkes diledigi yere gitsin gitsin de ben bu kadar isterken niye olmuyor diye sitem ettim yukarıdakine .gecen yıl pazarda cicek satarken yaşlı teyzelerden o kadar dua almıştım ki Allah'm dedim bu yüzlerce dua ile beni görürsün şu dunya seyehatinin hic olmazsa Asya kısmını:) henüz görmedi. Ne diyordum kaktusum çiçek açmış sabah gördüm delirdim sevinçten aksama kadar ayni nese devam etti. Dilek umarim biraz dinlenir :))

Fortunata dedi ki...

Küçük sewvinçlerimiz olmasa bitmişiz:)