17 Ağustos 2016 Çarşamba

İÇİMİZDEKİ KAPILARI AÇMAK*




Sayfa 17
"Çok esnek olmayı ve kolaylıkla uyum sağlamayı öğren....."

Kitap bugün bunu buyurmuş.
Üstüne telefonumun arkasına Eda ve Leyla'nın yapıştırdıkları şemsiyenin sapı kopmuş! Yani şimdi onu sapsız mı sevmeliyim?
 
Bilemiyorum. Bazen mesajları okuyamayacak kadar dağınık oluyor zihnim. Algı kapılarım kapanıyor sanki. Özellikle geceleri, uyuduğum odaya sığamıyorum son zamanlarda. İçimde fena halde açık havada uyuma isteği var. Yıldızların altında, deniz sesi dinleyerek uyusam acaba nasıl gelir? Aslında bu tam aradığım şey...
 
İki gündür sonbahar kokusu gelmeye başladı. Dedemin dediği gibi "Ağustos'un yarısı yaz, yarısı kış"
En sevdiğim şeylerden biri bu galiba; mevsim dönümleri. Özellikle kıştan ilkbahara, yazdan sonbahara geçişler...
Peki hayatımın geçiş dönemlerinde neden bu kadar uyumsuzum... Kolayca akmak istiyorum.. Esnek olmak istiyorum..
 
Ayvansaray tarafına mı gitsem? Ya da Eminönü? Bana kesin iyi gelir:)



*Eileen Caddy

Hiç yorum yok: