26 Şubat 2010 Cuma

KORKUDAN UYUYAMAYACAĞIM....




Kafam çok karışık. Bildiğim her duruşu, duruşların tüm faydalarını, oyunları, müzikleri unuttum gitti!! Deliler gibi korkuyorum. Uyuyabileceğimi de hiiiç sanmıyorum. Yukarıda çocuk yogası eğitmeni olarak adım geçiyor ama ben sanki o fotoğraftaki kadın değilim. Oysa aslında, üç tane çocuk bulsam hiç düşünmeden oyun oynamaya başlayacağımı da gayet iyi biliyorum. Belki sadece ilk ders korkusudur bu. Bilmiyorum ki.

Tirilye gezisinde de ödüm patlamıştı. Galata turunda da kalbim çıkacak zannettim. Sir bana, "hiç belli değildi" diyor ya, aslında saçımın her bir teli tir tir titriyordu korkudan!

Yarın 11.00'de dersim var. Bir yandan onlarca çocuk gelsin istiyorum, diğer yandan da ders iptal olsun diye dua ediyorum. Manyak mıyım neyim yaw?!

Ayda bir kez yetişkinlere açacağım sınıfımı. Nasıl kudurduğumuzu ve eğlendiğimizi görmek isterseniz buyrun. Fakat daha önce de belirttiğim gibi derse katılım şart! Çok çocuğa ve bol bol derse ihtiyacım var. Seyirci ise hiç lazım değil.

Ayrıca kendinin ya da eşten dosttan ödünç bir çocukla dersime katılan yetişkinlere bir hediyem de olacak :) Moralleri sıfırken nasıl gülmeye başlayabileceklerini göstereceğim! Hadi Virgilius, yapabilirsin!*


* Ay çok afedersin, uykusuzluk ve korkudan sana sataşmış gibi oldum ama bunca hukukumuz var, idare ediver lütfen:))

5 yorum:

JoA dedi ki...

gelemeyeceğimi tahmin edersin fortunatacım. ama aynı şekilde, bütün iyi dileklerimi gönderdiğimi de tahmin edersin herhalde. yarın haberlerini bekliyorum ve güzel haberler olacağından eminim:) sevgiler.

Brajeshwari dedi ki...

iyi şanslar...
ne hissediyorsun normal, nasıl ders vereceksen o da harika olacak..İnandır kendini şimdiden...

Fortunata dedi ki...

İyi ki gelmedin JoA, Hiç çocuk yoktu!!! Çok sıkıldım!

Sağol Brajeshwari,
Ne yazık ki ders olmadı. Yetişkinlere çocuk yogası nedir onu anlattım biraz. Ama söz, ilk dersimi yazacağım:)

No More Virgilius dedi ki...

Bu postu geç okumuşum anlaşılan...

Aramızdaki hukuka dayanarak dil çıkarıyorum sana, idare et lütfen:)

Affedersin ama çocuk yogası dersinde çocukların ne işi var? Vatan Caddesindeki 23 Nisan kutlamalarında da resmi kortejde askerler ve tanklar yürütülüyor zaten.

Bu da böyle bir yorumdur :)

Fortunata dedi ki...

Ah Virgilius,
Çocuk Yogası'nda sadece çocuklar ve ben olmalıydık aslında ama anneleri minik popolarını kaldırıp onları getiremeyince kendimi feci hissettim. Gerçi hangi tanıtım dersi dolup taştı sizin ashramda dersen hiç...
Dersin ardından eve gelip uyudum! Yani değil dil çıkartsan, dövsen acımaz:)