18 Şubat 2010 Perşembe

ELVAN'IN GEMİSİ

Vallahi Nuh Peygamber'le aşık attığım falan yok. Zat-ı şahanelerine ( pardon biliyorum ki bu sesleniş padişahlaradır amma velakin buraya güzel oturdu:)) saygım sonsuz. Ve fakat dün kendimi gerçekten Nuh Peygamber gibi hissettim. Yani ufak tefek eksikler ( kahve konyak ve sevdiğim bir kaç canlı türü gibi:)) ve farklılıklar vardı ama o kadar kusursuz bir gündü ki, içimi sevinç doldurdu. Paronayaklığımdan sıyrılamadığım anlarda her bir dakikayı defalarca kontrol ettim, gerçekten orada mıyım diye! Hani insan hayallerinden bir an yaşarken nasıl inanamaz ve kendini cimdikler, işte ben de tıpkı o şekilde zihnimi cimdikleyip durdum!
Sabah erken kalkıp güzelce kahvemi içip, kahvaltımı yapmıştım. Sonra çocuklar için hazırladığım programları anlatmak heyecanıyla ashrama, hocama koştum. Ama elbette konu yine dağıldı ve ipin ucu kah Mustafa Kemal'in İslam dinine bakışına, kah Bhagavat gita ve diğer kutsal kitapların ağız birliği etmiş söylemlerine ulaştı!
Erol Hocam aramasa kimbilir o ipin ucu bizi akşama kadar nerelerde gezdirirdi... Neyse, Erol Hocam "hadi denize çıkıyoruz neredesin?" dedi telefonun öbür ucundan. Artık benden "ah hocam, ne kadar çok isterdim fakat ashramdayım, ne yazık ki gelemem bugün..." sözleri nasıl çıkmışsa, içeriden Nazmi Hocam, "nereye gidemiyorsun bakalım" demez mi? İşte tam o an şahane bir şey oldu, ashramın kapısını kilitledik ve Nazmi Hocam'la marinaya gittik!
Ne zamandır hep aklımızda olan ama nedense doğru koşullar oluşmadığı için ( her ne ise o doğru koşullar:)) ertelenen bir plan hoop diye günün hediyesi oluverdi. Atladık güzel yelkenlimiz Trio'ya ve açıldık Propontis'e*.... Aslında önce yağmur azıcık korkuttu bizi ama yine de keyfimizi bozamadı. Rüzgar da biraz yamuk yapacak gibiydi ya, o da kıyamadı :))
İşte bu Elvan'ın gemisi. Dediğim gibi üç beş eksikle her şeyimiz tamamdı. Misss gibi gri-mavi deniz, belimizi zorlamayan rüzgar ve sevgili hocalarım... Gerçekleşmesi istenilenler listesine bir çizik daha attım böylece! Emeği geçenlere selam olsun. Dilerim bu gemideki yolcu sayımız çabucak artsın:))
* Marmara Denizi

Hiç yorum yok: