7 Nisan 2022 Perşembe

SEVEN

Günaydın, 

Stresli, duyguların karıştığı ama bir o kadar da güzellik barındıran Nisan sabahından sevgiler ..

Önce sevimsiz şeyleri yazayım, yazayım, bitsin, gitsin.

Üst komşum üç köpeğini dövmeye ve tepemde tepinmeye devam ediyor.... Çaresizim. 

Zorbalık 1, Elvan 0.

Theodora'ya aldığım mama sahte çıktı, 700 TL kaziklandim. Daha fenası kedimin cildi bozuldu, kustu, zorlandı ... 

Kötülük 1, Elvan 0.

Kiracımız ısrarla kafasına göre takildigindan ona tebligat çekmek zorunda kaldım. Burada şimdilik ne kazanan, ne kaybeden yok ama sanırım Elvan yine 0.

Sağlıklı beslenme dün gece sekteye uğradı. İradesizlik 1, Elvan 0.

Kargo şirketi paketimi paramparça etti ve bana odetiyor zararı ... 

Sistem 1, Elvan 0.

Falan falan...

Gelelim güzelliklere. Öncelikle dün Remi ve ailesi misafirimiz oldu. Böylece Viyana'nin en güzel bebeğiyle bol bol oynadık! 

Okulda çocuklarla partilemenin ötesine geçip beden farkindaligi çalışmaya başladık. Hepimizin neşesi tavan çok şükür!

Menekselerimdeki bit gitti. Yeni saksilar aldim domates, biber, dereotu ve maydanoz dikmek için.

Arka balkonu temizledim. Nefis oldu. Çanakkale dönüşü kedi ağını da sereceğim ve Theodora nefes alacak☺️

Kendime nefis bir yazı masası çıkarttım ardiyeden. Dolayısıyla ardiye temizledim. Nedense çok iyi geldi. Yani esya atmaya, vermeye devam.

Bütün bunların dışında nedenini anlayamadigim bir sebeple blog okuyucum arttı! Ama organik bir durum mu bu emin olamiyorum.... Yazdıklarım o kadar gündelik şeyler ve öylesine benim küçük dünyama dair ki, ne sebeple Fransa'dan onlarca kez okunuyor hiç bilmiyorum. Fakat güzel bir his, insan şaşırıyor, anlam veremiyor ama bir yandan da tuhaf bir heyecan duyuyor. 

Yani her kimseniz siz, buralarda olmanız hoş bir his. 

Hoşgeldiniz. 

Şimdi sokağa çıkmak için hazırlanmalıyim. Bugün gidip lalelere bakacağım☺️  

* Uğurlu sayım.




Hiç yorum yok: