17 Nisan 2022 Pazar

SESSİZ VE GULUMSETEN BİR PAZAR

Günaydın, 

Biraz önce bırakılan yorumları okudum. Hepinize teşekkür ederim. Sahiden kıymeti büyük. Buraya gelip, benim gündelik sizlanmalarimi, küçük sevinclerimi, düşüp kalkmalarimi, kalkmayip suçlayacak insan arayışlarımi ve daha nice insanlık halimi okuyorsunuz. Cozumsuzlugumu, acizligimi, öfkemi, hayata tutunmak sağlayan minicik mutluluklarımi anlatıyorum. Menekselerimi, bir türlü istikrar saglayamadigim mutfağımi ve kedim Theodora'yi tanıyorsunuz.

Aslında beni yanıbaşındakilerden bile iyi tanıyorsunuz. Bu zahmetinizin kıymeti büyük bende.

Yazdıklarımın okunmasi değerli hissettiriyor. Tıpkı ders verdiğimde gözleri parlayan öğrencilerim gibisiniz. O yüzden çok seviyorum anlatmayı. Ve o yönümü burada ifade edemesem de dinlemeyi de en az anlatmak kadar seviyorum.

Bugün Pazar. Çiçeklerimin toprağını değiştireceğim. Ailemle yemek yemeyi planliyorum. Gündüz calisma odamda olacağım. Şu geçen gün derste çocuklara anlttigim masali derleyip toplayacağım. Sessiz ve yumuşacık Pazar sabahına hakkını vereceğim.

Öperim.

Hiç yorum yok: