23 Nisan 2022 Cumartesi

BEN, NÂM-I DİGER BİRİNCİ TEKİL ŞAHIS

Günaydın, 

Sevdiğim gibi kokan, erguvanların, lalelerin açtığı sabahtan koskocaman bir günaydın.

Bıraktığınız yorumlara çok teşekkür ederim. Söz verdiğim gibi aramizda☺️ ve kıymeti büyük. Bilin ki, özellikle iç dökümü hakkında söylediklerinizi aldım, kalbime koydum. Belki hiçbir zaman basılı bir hikayem olmayacak ama burasi benim kendime, hayata not düştüğüm, yaşadığıma dair yollara pirinç bıraktığım yer. Bu yüzden değerli, hele de okuyan birileri varsa çok ama çok değerli.

Bakmayın burada böyle atıp tutup aslan kesildiğime. Ben düşünülenden cok daha kırılgan, alıngan biriyim. Ruhu, geçmişin gölgesinde, geleceğin belirsizliğinde kıvranan ve şanslı günlerinde şimdiki zamanın kucağında gülümseyen bir faniden öte değilim.

O yüzden birinci tekil şahıs olmayı, o dille anlatmayı öyle çok seviyorum ki, bilemezsiniz. Aslında bilirsiniz, çünkü hep öyle yazmaya öykünüyorum. Başıma geleni, duygumu, kızgın veya mutlu oluşumu ana dilimde, ruhumun mızmızlığına kulak kesilerek anlatıyorum. 

Diyeceğim o ki birinci tekil şahıs diline kiymet verip burada olmanıza candan teşekkürler! Değeri paha biçilmez.

Güzel bir hafta sonu olsun!



Hiç yorum yok: