27 Mayıs 2014 Salı

KIRKBİRİMDE YİRMİLİK DİŞİM DIŞTAN PIRIL, İÇTEN ÇÜRÜK İSE VE BEN GECE YARISI UYANIYOR, BU NE ZONKLAMA DİYORSAM SEBEBİ BUDUR:

Diş sorunları: (Uzun süreli kararsızlık. Karar vermek için düşünceleri analiz edememe.)
Doğruluk ilkesinden şaşmadan kararlarımı veriyorum. Doğru kararlar verdiğimin güvencesi içindeyim.

Dişeti kanamaları: (Hayatta aldığımız kararlardan haz duymama.)
Aldığım kararların doğruluğuna güveniyorum. Huzurluyum.

Dişeti sorunları: (Kararları kesinleştirememek, hayat karşısında güçsüzlük.)
Kararlı bir insanım. Kendimi sevgiyle destekliyorum ve kararlarımı uyguluyorum.

Diş rahatsızlıkları – Kök kanalı : (Uzun süren kararsızlık. Fikirleri analiz edip kararlar verme konusunda yetersizlik.) Kararlarımı doğru prensiplere dayanarak veririm ve hayatımda yalnızca doğru eylemin gerçekleştiğini bilerek güvenle beklerim.

1 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

Yav bana gel sen. Hepsini halledebilirim.