26 Mayıs 2014 Pazartesi

DENİZDE ÖLÜ DALGA, SAÇLARDA BUKLE, KALPLERDE BURKULMA.

Dün gece rüyamda bir yelkenli kullanıyordum. Fakat on bir saat yol yapınca bir ara uyuyakalmışım.. Gözümü açtığımda marinadaydım ve iskeleye bindirmek üzereydim! Son dakikada kurtuldum.
Rüya bana artık dümene geçmem gerektiği söyledi sanırım. Yanlış duymadıysam " mandarı bırak, direkten in, dümeni tut" dedi birisi.

Ve fakat sular hiç olmadığı kadar çalkantılı. İç deniz, dış deniz iç içe geçmiş... Uzaktan geçen takaların, geçmişten gelen şileplerin, tankerlerin dalgası kah sağdan, kah soldan vurmakta şakaklarıma.. Yine de hiç olmadığı kadar umut var. Londra hiç olmadığı kadar yakın.

Hayat olaylar, rüyalar ve esrimelerle anlattıkları bir potada erirken, zaman saatlerin kadranından kaçmış, çocuklar büyümüş, saçlar beyazlamış.. 
Araf, araf olalı böyle şey görmemiş:)

Hiç yorum yok: