20 Ekim 2012 Cumartesi

BARONES VE LADY HAZIRLAR MI KASIM AYINA?

Kızlar!!! Bu bayram tatili nasıl geçer yahu! Kasım ayını iple çekiyorum. Öyle fazla plan, öyle çok olasılık var ki. Heyecandan uyuyamıyorum, çalışamıyorum:)) Ki çalışmam lazım malumunuz!
Hele ki sizinle gece çıkmak! Bakalım konser bişeye benzese bari! Olmadı yine o şişesi ... olan şaraptan içer huzur buluruz di mi? En azından cüzdanlarımız rahatlar da ağzımız tatlanır:))
Çok fena birikti anlatacaklarım. Süper Prenses de bu sabah Afrika'ya uçunca, sizden başka kafasını ütüleyebileceğim kimse kalmadı. Hele ki Barones... Çok soru soracakmış bana. Sor bakalım da, biz buluşana kadar cevap verecek bişi kalır inşallah! malum şimdiki aşklar fast food gibi; yemesi içmesi beş dakika!
Özledim sizi. Şehrimi de özledim. Kışı özledim. Çizme giymeyi, Noel zamanını...
Dilerim görüştüğümüzde pek çok güzel haberim olsun size... Kocaman öperim! Buluşana kadar küçük bir hediye :
 

Hiç yorum yok: