3 Ekim 2012 Çarşamba

İÇİME KONUŞUP, DIŞIMA SUSUYORUM...*



*BANA DEĞİL, FACEBOOK SAYFALARINA AİT BİR PAYLAŞIM CÜMLESİ.
Ama sevdim. Zira halimi anlattı. O kadar uzun zaman içime konuştum ve dışıma sustum ki bir gün konuşmaya başlarsam, gerçekten sadece anda ve kendim olursam herşey çok daha güzel olabilir zannettim. Ama olmuyor. Ya da ben çok acele karar veriyorum... Bilemedim. Acaba kaçmaya mı çalışıyorum?
Belki de sadece konuştuğumu zannedip, bütün sustuğum zamanları kusuyor ve etrafımdakileri korkutuyorum.. Belki de henüz, kendim olmanın bedelini ödemeye dayanamıyorum.
İnsan pek acayip bişi; aynı manzaraya bakıp farklı şeyler görüyoruz!!
Nasıl yapsak ki :)

1 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

öyle bir an gelecek ki ya da gelir belki:) için de konuşacak birşey kalmaz, susar...işte o andan itibaren herşey hallolmuştur. ben o anı bekliyorum:) kimbilir başıma bir elma düşer, ya da saksı ve zihnim (ki kendisi bir baş belasıdır) susar...işte hayat orda başlar sevgili fortunata. şimdilik onu kısa süreli susturma ödevleri peşindeyim.