12 Temmuz 2011 Salı

AYDINLANMIŞ GERİZEKALI


Uzuuun zaman önce, uzaaak ülkelerden birinde kucağına aldığı hayal kırıklıklarının ağırlığından perişan, iki gözü iki çeşme ağlayan bir prenses vardı. Prenses o kadar ağlamış o kadar ağlamıştı ki, gözyaşları Avrupa'nın nehirlerine karışıp, boğazın serin sularına kadar inmişti. Ben bu gözyaşlarını taaaa o zamandan tanırım aslında.... Ne zaman boğaza çıksam aklıma önce bu gözyaşları sonra bir başka boğazın aşk ve hayal kırıklığı efsanesi olan Leandros ve Hero gelir...
Dün gece bir kurt gördüm boğazın kıyısında. Yalılardan birinin rıhtımına inmiş, orada öylece bakıyordu denize.. Sonra ben de eğilip baktım suya...
Kurdu gördüm bizim kayığın altında!
Aydınlanmış bir gerizekalıydı kurt. Karnı hayal kırıklıklarıyla doluydu... İlüzyon dedim içimden. Hepsi, her şey sadece ilüzyon!
Aydınlanmış bir gerizekalıydım ben:)))

Hiç yorum yok: