7 Temmuz 2011 Perşembe

ÖLMEDEN EVVEL YAPMAM GEREKEN 100 ŞEY...

Yok artık... 99 tane kaldı elimde. Birini yapma şansımı sonsuza kadar kaybettim... Şimdi bu doksandokuz taneyle barış imzalamanın tadı var hayatımda... Bunlardan birisi de sana, sen ve ben henüz hayattayken ve sen yazdıklarımı okuyabilirken seni ne kadar sevdiğimi, değer verdiğimi her gün yazabilmek... Bu çok önemliydi. Aramızda gidip gelen paketler, mektuplar ve kartlar hep vardı ama hikayelerin içinde değil de hayatta bunu söyleyebilmek önemliydi ve başardım! Kaldı geriye 98...
Hayatımın hiç bir döneminde bu kadar umutlu olmamıştım. Bu kadar gerçekçi olmamıştım. Olamamıştım.
Not. Şarkının seninle alakası yok ama çok güzel di mi? Kalan 98 işten biri şerefine ! :)))


http://www.youtube.com/watch?v=L7yIDjmoidE

Hiç yorum yok: