8 Temmuz 2011 Cuma

36, 37, 38 VE 39 İÇİN BİR KAÇ GÜN KALDI SADECE...


Doğumgünüme bir kaç gün kala, o gün koştururken unutursam eğer diye bir kaç satır yazmak istedim bu sabah.
Zira teşekkür etmek istediğim insanlar var...
Nazmi Hoca'm, hayatı başka bir pencereden sorgulamayı bırakıp, kapıları aramaya çıkmamı sağladığı için.. kendisine bugün, yarın ve gelecek hayatlarda daima müteşekkir olacağım. Onu her hayatta bulmak dileğiyle..
Erol Hoca'm, o olmasaydı ne rüzgar, ne de o rüyalarıma giren yelkenli beni bu kadar keyiflendiremeyecekti. Beni rüzgarla tanıştırdığı için teşekkürler... Her havada ve gezegenin bütün sularında seyir yapmak dileğiyle...
Süper Prenses... Sadece sevgimi kabul ettiği, yanında durmama izin verdiği için ve tabii bana gönderdiği lezzetli kahveler için sonsuz teşekkürler:))
Teyzelerime... Teyze anne yarısı derler, ama bazı insanlar için teyze anne demek:) İki teyzemi de öperim koskocaman, iyi ki varlar!
Burhan'a, yargılamadan seven dostluğu ve yirmi yıla dayanan sadakatimiz için teşekür ederim. Hala "ihanetsiz" ilişkilere inanabiliyorsam, bu onun güzel kalbi sayesindedir...
Muse'a, beklenen ve beklenmeyen tüm incelikleri, farklılıkların sevgi yanında anlamsız kaldığını gösteren varlığı ve benim için "gık" demeden seyrettiği Elton konseri için teşekkür ederim. Kardeşim benim:)
Prusya Kralı'na, O olmasaydı hayatım daha zor olurdu. Eksik olurdu... Hem Kraliçeyi nasıl idare ederdim ben!!! Teşekkürler:)
Victor'a, apansız gidişiyle beni silkeleyip ve bir zeytin ağacı gibi meyvalarımı dökmemi sağladığı için... O gitmeseydi ve giderken beni tıpkı zeytin zamanı ağaçları döven bir zeytinci gibi hırpalamasaydı bugün yaptığım pek çok iş asla doğmayacak, bir masalımız yazılmayacaktı. Onun ölümünden doğan "Vitito ve Elis" masalı için sonsuz teşekkürler...
Eda Lisa ve Leyla Nora'ya, onları hayatıma hediye eden anne ve babalarına sonsuz teşekkürler... Bu iki küçük hanım olmasaydı, bugün onlarca öğrencim ve heyecanla hazırlandığım derslere sahip olamazdım. Bu melekleri hayatımın bir parçası yapan şansa teşekkürler!
Geçmişimde iz bırakmış ve geleceğimde pusu kurmuş herkese, getirdikleri ve getirecekleri tüm dersler için "gecikmiş" ve "peşin" teşekkürler! Onlar olmasa hayatla dansım eksik kalırdı... Hem ayağıma basanlara, hem de beni havalara uçuranlara eşit derecede minnettarım... Bütün bu insanları tanımasam hayat karnaval tadında geçmezdi di mi?? :)))

Hiç yorum yok: