6 Temmuz 2010 Salı

HOCAM BU SABAH FACEBOOK SEMALARINDA NE PAYLAŞMIŞ..


Kim seni bütünüyle, koşulsuzca kabul ederse değişmeye başlarsın. Onun kabulü sana böyle bir cesaret verir. Olduğun gibi kabul edilmen seni bütünleştirir, seni kendine güvenli kılar, seni kendin gibi hissettirir. O zaman beklentileri yerine getirmene gerek yoktur, sen olabilirsin. Bu yüzden sevgi bu kadar besleyicidir. Seni basitçe, sırf sevgi uğruna seven bir erkek ya da kadın bulabildiğinde, sevgi dönüştürür. Ansızın tüm üzüntü kaybolur; yüreğinde bir dans, bir şarkı bulursun." Osho

Aşık olduğun zaman, herşey güzel görünüyor; çünkü o anlarda, hiçbir koşul öne sürmüyorsun. İki insan koşulsuz, birlikte hareket ediyorlar. ancak ilişki yerleştikten sonra, birbirlerini kanıksamaya başladıktan sonra, koşullar dayatılmaya başlanıyor.'' Böyle olmalısın, şöyle davranmalısın; ancak ozaman severim.'' sevgi bir pazarlık konusuymuş gibi...

2 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

"koşulsuz kabul edilmek", hatta "tam da öyle olduğun için" sevilmek....ütopya gibi:D
ben de buaralar Oshonun "sevgi" isimli kitabını okuyorum, birtürlü ilerliyemiyorum ama. Çünkü Oshonun kitaplarına baştan başlayamıyorum. İlk açtığım sayfada gözüme bir cümle takılıyor, devamını çok merak edip, takılıp gidiyorum o cümlenin ardına. Sonra özümseyip yeniden okumak istiyorum, ertesi gün başka bir ben olduğumda yeniden...sonra kitabın başından başlıyorum aynı metodla okumaya...

Fortunata dedi ki...

Bence doğru yoldasın. Biz de aynı metodla okuyoruz: metodsuz!! Çok eğlenceli ve sarsıcı oluyor :))