8 Temmuz 2010 Perşembe

MİRAÇ


Bugüne kadar hiç Miraç Kandili kutlamadım, bundan sonra da kutlayacağımın garantisi yok. Ama bugün kutladım. Bugün deliliğimi, veliliğimin olasılığını, bedenimin ve ruhumun hala biçimlenebileceğinin farkındalığını, Külkedisi'ne yeniden sarılmanın duygusallığını, saf ve temiz olan yağmurun getirdiklerini, Aslı ile içilen kahvenin tadını, yeni limonlu sabunumun miiisssss gibi kokusunu kutladım. Taze üzümlerin damağımda bıraktığı tadı, saçlarımın ıslaklığını, caddede çocuklar gibi sulara bata çıka yürümenin keyfini, Erol Hocamın hala hayatta ve yanımda oluşunun şansını, bir aileye sahip olmanın ayrıcalığını, Burhan'la yoga yapmanın dostluğumuza kattığı yeni boyutu... kutladım da kutladım.


Bana doğru gelmekte olan her insanı, her olayı ve her değişimi açtım kollarımı bekliyorum. Eşşşek gibi korkarak ama tırnaklarımı içeri çekmiş, sakin kalmaya çalışarak bekliyorum.


Hu hu orada kimse var mı???

3 yorum:

emili dedi ki...

yan taraftaki mecnun'la ilgili yazı çok anlamlı,çok beğendim.Paylaşımın için teşekkürler.

Brajeshwari dedi ki...

çok sevindim:))

Fortunata dedi ki...

Beğenmene sevindim Emili, senindir o zaman:)))

Sevgili Brajeshwari, birlikte nice derslere diyorum:)))