30 Ocak 2024 Salı

NASIL BİR SON?

 

Günaydın:)

Güneşe rağmen depresif hissettiğim  artı üç derece sabahtan sevgiler. Az sonra Ela'nın davet ettiği siyaset bilimi dersine katılcağım. Konumuz Rusya'nın dağılışı ve sonrasına dair olan biten. Ders öncesi tavsiye edilen okuma ne güzeldir ki eski arkadaşım Sabri Gürses'in çevirisi. Kitap 2015 yılında Nobel Edebiyat ödülü almış. Gerçi bu ödüller asla kriter değil benim için ama aranızda böyle şeylere değer veren varsa diye not düşmek istedim. Adı İkinci El Zaman. Çeviri nefis, gayet akıcı. Üstelik hiç fikrim olmayan bir konu. Henüz bitiremedim ama bugünkü dersi sabırsızlıkla bekliyordum. Zihnimin farklı sularda gezmeye ihtiyacı var.

Ders çıkışı neler olmuş anlatırım size. Şimdi yavaş yavaş saçımı başımı toparlamam ve kahve yapmam lazım. Saç demişken, epeyce zamandan sonra tekrar uzatmaya karar verdiğim saçlarımla bir türlü barışamıyoruz. Koparak dökülüyorlar ve hep kuru. Bu konuda tavsiyesi olan var mı? Malum cilt ve saç kalitemiz yaşla beraber değişiyor:))) Bu şekilde devam edersem bir sonraki yazının konusu paçalı donların rahatlığı olabilir, hiç yadırgamayın, gördüğünüz gibi rota belli!

Şimdi derse gidiyorum, dönüşte bir yere kaybolmayın. Ya da çıkıp yürüyün biraz, durdu galiba yağmur. ( Ayy aklım dışarıda kaldı, acaba gökkuşağı çıkmış mıdır? )

2 yorum:

Selma dedi ki...

Saç için diyeceğim tek şey sansli gen diyorum Elvan. Kına doğal boya yağlar derken ne yaptıysam olmadı bu çabaya da olmuyorsa saçımın ayıbı deyip bıraktım. Boyamiyorum da artık, böyle çok iyi. Semiramis Pekkan saçlarını on günde bir yıkarmiş:)) 85 yaşında ve saçları hala güzel.
Biberiye suyunun çok iyi geldiğini söylerler beş dakika kaynatıp suyunu fisfisa koyup sık sık kullanmak gerekirmiş.

Fortunata dedi ki...


Tavsiye için tesekkür ederim:) Not ettim biberiye suyunu.