3 Şubat 2012 Cuma

TAVSİYE

"Yahu bıraksana bi toparlanmayı. Otur çay iç, örgü ör, yuvarlan battaniye altında. Düşünme, birşeyler gevele..." dedi pek kıymetli bir dostum. Özetle "izin ver kendine" dedi. Verdim gitti. Ve çok da iyi geldi. Kar tatiline bayıldım. Senede en az iki defa olmalı bence. Dvd izlemek, battaniyeler altında yuvarlanmak, örgü örmek, kek pişirmek, kendimi mutfağa salıvermek vesaire vesaire pek iyi geldi doğrusu.
Sabah sabah gazetedeki kadının dediğine de bayıldım "kariyer ve çocuk aynı anda olmaz" diye buyurmuş. Haklı. İkisi de yarım yamalak olur veya biri güdük kalır. Kimi kandırıyoruz ki? Kadın gerçeği söyledi diye İngiliz basını ayağa kalkmış. Aynı basın çocuklar papates ve sosisle beslenirken neden ayağa kalmıyor? İngilizler aç! Dünya mutfakları take away sistemiyle Londra'ya taşınmış olmasa ne yerlerdi acaba???
Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar ya doğru bence gitse onuncu köyden de kovalarlar!
Velhasıl pek sevdim ben kar tatilini. Akşama konsere gidiyoruz Barones'le kimler geliyor acep?

1 yorum:

La Loba dedi ki...

Haklısın İngilizler gerçekten aç. Oraya giden de sayelerinde aç kalıyor ve bağırsak sisteminin bozulması da ayrı bir sıkıntı.