1 Şubat 2012 Çarşamba

HEYKELLER

Rüyamda heykeller gördüm. Sabah uyandığımda mahalle kocaman bir mermer heykel grubu gibiydi. Kımıldamadan duran ağaçlar, bembeyaz yol. Bilgisayarımı açtığımda da bir arkadaşımın facebook sayfasında inanılmaz güzel bronz heykeller* vardı!
Aklıma bambaşka şeyler geldi... Hayatımda bunca büyük değişiklik olurken, aynı şehirde uyanırken, uyurken hiç haber almadığım insanları düşündüm. Ve benden hiç haber almayan.. Yani bir hırsız gibi blogumu okumak dışında... Amma garipmiş hayat diye mırıldanırken yakaladım kendimi:) Yaşlanıyor muyum ne?
Yepyeni bir sayfa var önümde. Kar sanki sırf bana bunu söylemek için yağıyor günlerdir. Bütün ceketini alıp, yeni bir sayfaya atlayamayanlara inat kocaman bir adım attım dün gece. Bu yıl ejderha yılı. Benim yılım. Yeni bir iş, eş ve daha pek çok şey için tohum atma yılı. Ki atmadığım ne malum? :)

Hiç yorum yok: