7 Ocak 2011 Cuma

RÜYADA KUCAKLAŞMAK....

Dün gece babaannem rüyamdaydı. Elbisesi, topuzu, yeleği... Gülüyordu. O kadar az gülerdi ki rahmetli, onu gülerken görmek rüyamda bile şaşırttı beni. Sımsıkı sarıldık birbirimize. Parmaklarımın, yeleğin motiflerine geçtiğini hissettim. Yünü, babaannemin sıcaklığını hissettim. Babaannem beni seviyor. Beni hala seviyor ve yanımda. Bu sabah bu duyguya teslim uyandım. Keşke o yaşarken de bu desteğini doyasıya hissedebilseydim diye azıcık mızıldandım...
Sevdiğini affetmek ne büyük özgürlük!

4 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

:D ben de bu gece babaannemi gördüm rüyamda, beraberdik, fatma pınarıma beyaz bir yelek örmüştü. eski evimizdeydik. evi toparlıyorduk. halama: şimdi biz gidince babaannem yalnız kalacak, dedim. o da: ben de buna üzülüyorum zaten dedi.
anlaşılan bu gece babaannelerimiz bize ziyarete gelmişler.

guguk kuşu dedi ki...

Bir fark var...ben babaannemin desteği ile büyüdüm. Beni o büyüttü.

Fortunata dedi ki...

:) DEMEK Kİ ÖTE TARAFIN KAPILARI ARALIK KALMIŞ DÜN GECE...

guguk kuşu dedi ki...

hep öyle kalsın. çünkü ben ordakilerimi çok özlüyorum.