14 Haziran 2010 Pazartesi

UZAKTAN GELEN SESLER...

Bodrum'dan İstanbul'a göçtüğümüzde çok kederliydim. Akşam olup yatağa yattığımda annemin ve babamın bana bunu neden yaptıklarını anlamadığım uzun saatler geçirirdim karanlıkta. Uykusuzluk gözlerimden akmaya başlayınca da , elimdeki deniz minaresini kulağıma dayayıp uyurdum. O kurumuş böcek, bana Bodrum kokusu ve deniz sesi taşıyordu. Henüz karşılaşmadığım deniz kızlarının şarkıları, balık, yosun ve deniz kokusu.... her şey vardı o kabukta. Bir kuru böcekti ama önemliydi...

Aradan uzun yıllar geçti. Artık kulağıma deniz minaresi dayamadan da uyuyorum ama hala, o kokuya ve oradan gelen herşeye, herkese zaafım dün gibi. Aşk gibi!

1 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

ahhh bodrum gibi biryer özlenmezmi..Ama eminim seni oraya bu kadar sıkı bağlarla bağlayan da dostluklarındı. İşte ben de öyle Ankara/Yenimahalleyi özlerim hep.