17 Ağustos 2024 Cumartesi

HALA CUMARTESİ

 

Kalktım. Balkonu silip süpürdüm. Kahvaltımı yaptım. Kızlar geç öğleden sonra rakısına rezervasyon yaptırmış. Gerçekten gitmek istiyorum ama Cumartesi Moda biraz düşündürüyor. Kalabalıklardan hoşlanmıyorum. O kadar alıştım ki gideceğim yere sabah erken veya akşam geç saatte gitmeye, başka türlüsü zorunluluk olmadıkça canımı sıkıyor. Öte yandan davetlere icabet etmedikçe gönül kırıp kendimi ıssızlaştırdığımın da farkındayım. Neyse daha var akşama.

Rüzgar durdu. Saat neredeyse üç. Bizim evin altıya kadar yandığı saatlere girmek üzereyiz. Yanmak dedim utandım. neyse, bu konuyu açmayacağım. Sadece içimden bir ses İzmir kundaklandı diyor.... 

Biraz hayal mi kursam?

Belki The Durelles seyrederim. Korfu Adası'nı görmedim ama sanki tam benlikmiş gibi hissediyorum. Deniz, adanın evleri, zeytinler, şarap ve keçi peyniri. Sanırım sevdiğim herşey Ege'de. 

Neyse, hayal kuracak kadar da gücüm yokmuş. Bişiler okumayı deneyeceğim. Güzel bir öğleden sonra olsun hepimize.

Hiç yorum yok: