27 Kasım 2012 Salı

EŞSİZ HEDİYELERİM

Küçücük ama sıcacık bir hediye aldım bugün. Artık şu dünyada bir dikili ağacım yok diye üzülmeyeceğim çünkü var. Tema'nın İzmir Urla'daki ormanında bir fidan diktirmiş sevgili Rüzgar benim için!  Rüzgar, benim en çok sevdiğim öğrencilerimden.. Yumuşak, yakışıklı, olgun ve sevgi dolu bir çocuk. O kadar geniş bir hayal gücü var ki, bazen ona ulaşmakta zorlanıyorum. Pek çok öğrencim gibi, onun da büyüdüğünde nasıl bir insan olacağını gerçekten merak ediyorum. Küçücük, mini minicik bir katkım olursa geleceğinde ne mutlu...
İşimi çok seviyorum. Özellikle de bana her gün yeni bir şey öğreten öğrencilerimi ve onların her an hayatımı beklenmedik bir süprizle doldurmalarını seviyorum. 70 yaş üzeri ve 9 yaş altı ile aynı dili konuşurken, diğerleriyle neden aramda bu kadar mesefa var hiç anlayamıyorum!
Masamın kenarındaki minicik taşa takıldı da gözüm, hayata bu eşsiz hediyeler için minnettarım!

Hiç yorum yok: