18 Mart 2009 Çarşamba

COFFEE SHOP

Miami'den Küçük İnsan'la * sohbet ettik bugün biraz. Ardından Ajdar'la... Sonra ... diye devam etti gün. Yine kendimi Mor Çatı müdiresi gibi hissettim; çaresiz. Bi de kel hissettim; elinde şimşir taraklı olanından!
Ve nihayet günışığı bitip, eve döndüğümde hızlıca hazırlanan ve yenen yemeğin sonrasında Külkedisi kendi alemine gömülmüş, ben de bulaşıklardan kurtulmaya çalışırken fonda bu şarkı çalmaya başladı! Maviay yollamış gün içinde.
Şimdi tıpkı geçen yıl bu zamanlar Küçük İnsan'ın söylediği Fallin in Love parçasına yaptığımız gibi bu garibana da döndür çevir yapıyoruz! Fakat pek yakıştı geceye...
Sonuç olarak şudur demek istediğim; Kalp çakramın açılmasında emeği geçen tüm dostlara, postlara ve de coffee shoplara teşekkür ederim. Durumun devamlılığı için daha çok kahve gerektiği konusunda ise Mehmetus mesajı almıştır muhtemelen! Aldın mı?
* Elbette senden bahsediyorum Aylin...

4 yorum:

simla müderrisoğlu olgun dedi ki...

hani kel - merhem olayından bahsetmişsin yaa...

:)

ben de bu şarkının sözlerini arıyordum.....işte kelim var ama, merhem senden ! saoll rapunzel...

:)

kelebeklerözgürdür dedi ki...

şimdi yine parçayı dinliyorum..öğle tatilimde beni aldı zamansız bir yerlere götürdü...dışarıda yağmur...

bizi anlatıyor ama neden bilmiyorum, sözleri değil müziği...birkaç kadın geliyor aklıma...birkaç da erkek...dinlerken şimdi....

Fortunata dedi ki...

Canım Maviay,
Ne mutlu işe yaradıysam. Asıl sen bizi dağıttın!!

Sevgili Külkedisi,
Sana cevap yazmanın tadı hala çok farklı... yan odada uyusan bile!
Ben de sabahtan beri zor dayanıp, öğle tatilimde açtım müziği:)
Sözler nereye gider bilemem ama müziğin kalbime tam isabet ettiği bir gerçek.
Evet ya, bu bizim evin ve o bir kaç anımsadığımız dostun şarkısı olsun!
Ne zamandır bir şarkıyı sahiplenmemiştim. Bak bu baharın etkisi, içimize İştar girdi:))

Fortunata dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.