28 Temmuz 2022 Perşembe

BUGÜN GÜNLERDEN PERŞEMBE

 

Günaydın,

Bugün günlerden Perşembe ve pazara gitmiyorum. Daha doğrusu gidemiyorum, zira zamanım yok. Neden yok çünkü bugün üç yıl ertelemeli olarak sağlık kontrollerim meselesi var.

Son zamanlarda etrafımda ihmal edilen ve görmezen gelinen tüm kontrollerin dostlarımın başına iş açtığına tanık oldum. meme kanseri teşhisi, safra kesesi taşı.... Korktum. Öncelikle onların kılına zarar gelmesin isterken böylesine büyük sınavlara tabi olmalarına canım sıkıldı. Ardından aynı şeyi yaptığımı anladım, unutuyor, erteliyor ve devam ediyordum. İyi de nereye kadar?

İşte bugün o gün, Ekin Atalar beni Fulya'ya atacak ve Hanya Konya belli olacak.

Cuma mı? Cuma kendime havuz ısmarlayacağım. Hala param varken ve sağlıklıyken bi yüzeyim, sonra da Ediz'e gidip kaşarlı sucuklu tost yiyeyim diye hayal ediyorum.

C.tesi sakin, Pazar öğleden sonra rakımız var inşallah. Sizde ne var ne yok. Ortalık mahşer yeriyken benim gibi gündelik eğlencelere saklanıyor musunuz siz ?

Hiç yorum yok: