21 Kasım 2021 Pazar

ACABA?


Bostancı'da oturduğum ilk kış fena üşütmüştüm. Tam kuş gribi, domuz gribi falan konuşulan zamanlardı. Aynı anda üç okulda haftada on ders yapıyordum. Yorgundum.

Üzerinden epeyce vakit geçmiş ama çok sık hasta olmadığımdan ve öyle sürünmeli hastalık yaşamadığımdan olsa gerek hatırladım. Yataktan kalkıp tuvalete gidememiş, günlerce yemek yemeğe bile kalkamamıştım.. Üçüncü gün zar zor hastaneye gittiğimi hatırlıyorum. Kan testim temiz çıkmıştı. Yine de on gün toparlanamadım.

Bu defa ne oldu bilmiyorum. Muhtemelen yağlı boya kokusu gitsin diye evin dört tarafı açılınca üşüttüm. Zaten yorgundum, zor bir dönemden çıkmıştık, tadilat fazla geldi.

Dün  ve bugün sözde evde dinleniyorum ama sürekli aklıma bir şey geliyor ve kalkıp onunla uğraşıyorum. Hani, Allah yatırmasın derler ya çok  güzel bir dilek. Sahiden zor...

Sonuç olarak yarın da böyle kusmalı, sürünmeli geçerse sanırım test yaptırmam en iyisi olacak. Neyse ki koruyucu meleklerim her ihtiyacımı çözdüler. Ekin Nakliyat* hep söylerim bir dünya markasıdır:))) Teyzem zaten kahramanım.

Neyse, bakalım gece nasıl geçecek???

* Ekin Anıl.

Hiç yorum yok: