12 Ekim 2021 Salı

SALI

 

Dünya'nın düzenini, ülkenin toplumsal kurallarını anlamadan gidecek miyim diye hiç düşünmüyorum. Zira öyle bir düzen, akılla mantıkla kabullenebileceğim bir seri kural yok!

Sadece kaos var. Sadece kişisel çıkarlarını kollamayı vicdanla cilalayan feodal bir canavarlık var.

Bu noktada uzlaşmacı olamadığım için hiç üzgün değilim.

Bu sabah altın ve döviz vaziyetine baktım da acaba kimler elini ovuştura ovuştura sabah kahvesini içiyordur? Ben değil:) Ben ısrarla orta halli olma pozisyonumu koruyan, yakında türü azalmışlar yaftasıyla müzede sergilenecek olanlardanım.

Önümüzdeki süreçte neler var gerçekten bilmiyorum. Bilen birileri olduğuna da hiç ikna değilim. Sadece bazı insanların ezoterik bilgiyi iyi okuduğunu ve başarılı tahminler yaptıklarını düşünüyorum. Onları takip etmem de sırf züppeliğimden, kendimi beğenmişliğimden. 

Diyeceğim fazla da bişi yok bu sabah aslında. Belki ufak tavsiyelerim olabilir. 

Alışveriş listesi:

Piknik tüpü

Portatif güneş paneli

Powerbank

Mum

Kibrit

Çakmak

Un ( Cam kavanoza koyun, güneş görmesin )

Şeker

Tuz

Konserve Ton balığı

Nohut, fasulye, bulgur vs vs

Derin dondurucuyu fazla doldurmayın. Elektrik kesintileri artabilir diyorlar. Evde birden fazla damacana su tutun. Sık sık dönüşümlü kullanın.

Sahiden gerekli değilse harcamalarınızı kısın. Paranızı kaliteli yiyeceğe harcayın.

Biliyorum, sabah sabah pek iç açıcı bişiler yazamadım ama ben bütün bunları yaptım, yapıyorum. En kötü ihtimalle stoklu gitmekten zarar gelmez diye düşünüyorum.

Salı sallanır derler.... Sıkı tutunalım bari.

Hiç yorum yok: