4 Mayıs 2012 Cuma

İLERİ...

Her daim birilerinden ayrıyız... Çoğu zaman da kendimizden. Etimiz, kemiğimiz, aklımız ve kalbimiz her an bir ve bütün değiller. Kaldı ki o en büyük güçle, en değerli olanla bir ve bütün olmak nerede... Hep eksiklik var sanki. Hani ayakkabım var da, çorapsız ayağımı vuruyor gibi...
Süper Prenses paket yollamış bugün. Kahve, çikolata, şeker ve daha neler neler. En çok cüzdanımı sevdim. Kendisi dikmiş. Basmadan! Çırt çırtlı! Renkleri nefis... Fotoğrafını çekip koymadıysam sırf kıskanmayın diye. Sanırım ben de dikiş dikmek istiyorum. Gerçi ne yapacağımı da şaşırdım. Yazmak, bahçe işlerine bulaşmak, yemek pişirmek ve dikiş dikmek istiyorum! Aslında galiba bahçeli bir evde yaşayarak kalan ömrümü ıvır zıvırla, tastamam gündelik şeylerle geçirmek istiyorum. Büyük büyük düşünmekten, kocaman kocaman endişelenmekten çok kendimi ve dostlarımı mutlu etmek istiyorum.
Günlük yiyeceğimi ekip biçmek, tavuğun yumurtladığı sepeti eşelemek, eskimiş kıyafetlerden yenilerini yaratmaya çalışmak... Küçücük bir dünyada, kocaman kocaman gülmek... Yüreği açan bir huzurla yaşamak.
Bu yıl çok çalıştım. Acımasız davrandım kendime. Ruhuma hiç izin vermedim soluklanması için. Çok düşündüm, az kımıldadım...
Şimdilerde çok çok yaşıyorum. Neşeli pantalonlar, neşeli cüzdanlar, kulağımda müzik... Yeniden kazıya gidecek olmanın heyecanı...
Bahar güzel! Hayatın her anı güzel. Geri dönsem bir dakikasını değiştirmezdim... Aynı aileyi, aynı dostları ve aynı düşmanları seçerdim...Canımın çok yandığı anlar dahil, kesinlikle bu hayatı seçerdim....

2 yorum:

nomen dedi ki...

Bahar güzel! Her anı güzel hayatın; düşünün onca vahşet, vicdansızlık ve kire rağmen hala güller aynı mevsimde tomurcuklanıyor. Hala, basmadan dikilmiş bir cüzdanı vermeyi akıl edebiliyor birileri ve hala bu armağanla dünyaya yeni bir kumaş sarabiliyorsunuz siz. Öyle çiçekli ki hem yazınız; bahar gibi. Az evvel arkadaşım "bugün hıdrellez" başlangıcı dedi; bir dileğim olup olmadığını sordu: "evet, bir dileğim var dedim" Ah Vadin; hala bir dileğim var; düşünün hayat nasıl da ayartıcı güzel.

Fortunata dedi ki...

Elbette her zaman dileklerimiz olacak:) Bazen gerçekleşecek, bazen gerçekleşmeyecek.. Ama yüreğimizin derinlerinde olanlar bir şekilde mutlaka gerçekleşecek:)