9 Mayıs 2012 Çarşamba

AYNI ŞEYLER..


Etrafımda aşk ihtimali olunca çok seviniyorum. İçim sevinç doluyor:) Bulaşır çünkü! Aşk bulaşır... Canım ciğerim Muhterem, her şey aynı ve her şey farklı! Bunu unutmayalım. İş bunu zanaat mı, sanat mı kılacağımızda. Ne olur denesen? Kalbin mi aşınır? Etin mi aşınır? Değip değmeyeceğini bilemeyiz ki? Garantici olma ne olur... Tüm deneyimlerini unut ve hepsinin ortak dersini her saniye hatırla:)
İki büyük hata diye değerlendirdiğim vazgeçmişliklerimin ne büyük şans olduğunu anladığımdan bu yana sezgilerimin önünde eğiliyorum... Zamanı başa almam mümkün olsaydı, aklımdan ve öğrenmişliklerimden çok, kalbimi dinlerdim. O daima doğruyu fısıldar. Ama fısıldar. Etraf çok gürültülü olunca duyamıyoruz. Bol bol sessiz kal, bol bol izle ne olur. Her ne ise bu yanına usul usul sokulan iyice kokla, derin derin dokun. Bakalım paketten ne çıkacak senin için? Heyecansız hayatlarımızda az rastlanan bu hediyeyi yavaş yavaş aç. Bırak biraz başucunda dursun paket. Sonra kesmeden, düğümlemeden kurdelasını çöz. An an tadını çıkart. Güzel bir paket var elinde, umutlu ol. Ve tabii her duruma hazırlıksız! Hayat garantici olanları savurup atarken, teslim olanlar için her dakika paket paket hediyelerle dolu. Teslim ol bakalım yeni hediyene. Acaba neler var içinde?

1 yorum:

Bal Sultan dedi ki...

Sozunu tutacagim canimin ici muhterem! Hediyeme bayildim ama senden gelene daha bile cok, pek kiymetli cunku ! Iyi ki sabah ise giderken, benim icin biseyler yazdigini hissedip acip okumusum seni, sarkiyla beraber yuzumde nefis bir gulumseme var simdi :) Iyi ki de var, sen de iyi ki varsin !