3 Nisan 2012 Salı

RUH EŞİMİN ADRESİ

Dün gece rüyamda Floransa'daydım. Ama kötü bir mevsimde gitmişim, sokaklarda köpekler dışında birkaç İtalyan aileyi zar zor gördüm. Üstelik öyle filmlerdeki gibi değildi. Silivri'nin ya da Bodrum Aktur'un kış zamanı gibi; ıssız ve sessizdi.
Rüya bu ya bir İtalyan ailenin evinde kaldım. Tavan deniz kabuklarıyla süslüydü. Evi çok sevdim. Sıcak, değişik bir havası vardı. ASIL İLGİNÇ OLAN ŞU Kİ: Orada ruh eşimi buldum! Meğer Floransa'daymış! Ya, e şimdi ben Floransa'ya gitmez miyim? :))))

2 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

senin aradığın şeyi ya da ihtiyacın olan şeyi bulman için sakinleşmeye, basitleşmeye ve azalmaya ihtiyacın var ve bu şeyi olduğuna inandığın bir yerde ya da zamanda bulamayacaksın....

guguk kuşu dedi ki...

senin aradığın şeyi ya da ihtiyacın olan şeyi bulman için sakinleşmeye, basitleşmeye ve azalmaya ihtiyacın var ve bu şeyi olduğuna inandığın bir yerde ya da zamanda bulamayacaksın....
ve belki hayatının altüst olması gerekecek: tavan deniz kabuklarıyla süslüydü. gök deniz, deniz gök olacak.