11 Mart 2012 Pazar

BAHAR, BEL AĞRISI, ETİCAT = ARKADA KALAN HAFTA!


Bademler çiçek açtı demiştim değil mi? Nasıl kalbim ikiye bölünüyor bir Allah bilir. Kelebek kanadı gibi narin, mis gibi badem çiçeğinin kokusu burnumda...
Bir haftadır belimin ağrısından yatıyorum. Tam da kediciğimin eve geldiği gün başladı ağrım. Acaba bir canlının mesuliyetini almaktan, yeniden küçücük bir kalbe bağlanmaktan mı kortum? Kimbilir...
Su sürahisini bile kaldıramadım günlerce. Hatta yataktan inip tuvalete gidemedim! Şimdi iyiyim, yeniden bahar koklamaya başlamışsam bunda Burhan'ın emeği var. Onun dostluğunu haketmek için ne yaptığımı ömrümün sonuna kadar anlayamayacağım...
Dün akşamki yemek sadece karnımı değil, ruhumu da doyurdu. Muse sağolsun bize "tertemiz" evini ve bir o kadar temiz kalbini açtı. Gerçi Süper Prenses'in telefonunu kaçırdım ama hayat işte, aynı anda iki yerde olamam ki:)*
* Bu akşam da evde olmayabilirim:))))

2 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

geçmiş olsun:D

Fortunata dedi ki...

Çok sağol Guguk kuşu, gözünü seveyim, sağlığına dikkat et:)