19 Mart 2012 Pazartesi

:)


İnsan bağışlayıp bağışlamadığını nasıl bilir?
Olay karşısında öfke duymak yerine kederlenmek, o kişiye kızmak yerine onun için üzülmek eğiliminde olursunuz. Tüm bunlara ilişkin herhangi bir şey anımsamama eğiliminde olursunuz. İşin başında bu kırgınlığa yol açan ıstırabı anlarsınız. Ortamın dışında kalmayı yeğlersiniz. Bir şey beklemezsiniz. Bir şey istemezsiniz. Bileğinize dolanıp sizi oradan oraya sürükleyen bir kement yoktur. Gitmekte özgürsünüzdür. "Bundan böyle hep mutlu yaşadı" ile sonlanmasa da, bu günden itibaren sizi illaki bekleyen taptaze bir "bir varmış bir yokmuş" duygusuna kapılırsınız.
Kurtlarla Koşan Kadınlar, sayfa 417

4 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

ahh fortunata nasol da kitap okumak istiyorum ama şuara okuyabildiğim tek kitap radyoloji vs dosyadan geçebilirsem doçentlik sınavına gireceğim ve okuduğum şeylerin %90 ı bana anlamsız ve hayat için gereksiz gelirken ilerlemem nasıl mümkün olacak bilemiyorum.

Fortunata dedi ki...

Sen sınavı ver Guguk kuşu, ben sana söz okuman için güzel bir kitap yollayacağım:) Öpüyorum!

guguk kuşu dedi ki...

AHH FORTUNATA YA VEREMEZSEM....İŞTE BENİM DE KABUSUM BU:d

Fortunata dedi ki...

VERİRSİN:))) SÖZ! VEREMEZSEN ON KİTAP SANA ( Kİ BEN BÖYLE BİR RİSK ALMAM KOLAY KOLAY:))