17 Eylül 2022 Cumartesi

6:15

 

Bu saatte uyandığımda beni perilerin dürttüğüne inanıyorum. Çünkü sabahın en erkeninde dış dünya gerçeküstü güzellikte oluyor! Bence görmemi istiyorlar.

Az evvel kendime pahalı bir kahve ısmarladım. Tabii sorabilirsiniz, kime ve neye göre pahalı? Bana göre pahalı çünkü az kazanıyorum ve elimdeki kahvenin her zaman aldığımdan daha yüksek bir fiyatı var. Uzun zamandır almamıştım. İnsanların yeterli beslenmeden mahrum kaldığı zamanlarda haddini aşan her harcamadan rahatsızlık duyuyorum... Peki ne yapabiliyorum? Hiç!

Ah keşke kuşları duyabilseniz! Yaz bitimini kutluyorlar sanki. Ya da bu bir ağıt mı sıcakların gidişine? Bilmiyorum. Ama şimdi yazarken fark ettim, sanki neşe yok cıvıltılarında. İlkbaharın kuş sesleri  ile sonbaharınkiler aynı değil! Tanrım, şimdi şu an, yazarken fark ettim bunu! Acaba bilimsel açıklaması var mı? Bakacağım!

İstanbul'da hünnap ve taze ceviz zamanı. Hünnap, incir, üzüm ve taze ceviz. Herşey ve tüm yiyecekler bağ bozumunu fısıldıyor. Ekim ayını yeni evimde karşılayacağım. Ekinoks zamanı yeni bir başlangıç. Biliyorsunuz bu blog da olmayacak yeni dönemde. Muhtemelen bu evdeki son hafta sonu yazım. İyi ki herşeyin sonu var. Yoksa başlangıçlar nasıl olacaktı?

Hiç yorum yok: