11 Aralık 2012 Salı

KONYA



Konya zamanı yaklaştıkça içim sakinleşiyor...

5 yorum:

ÖZGÜR dedi ki...

Konya'ya gidecekmisiniz?

Fortunata dedi ki...

Evet!

ÖZGÜR dedi ki...

Çok gitmek istemekle beraber, kalış süremin kısıtlı olabileceği sebebiyle düzenlenen turlarla zamanlama sorunu yaşamış biri olarak merak etmiştim: herhangi bir tura mı dahil olduğunuzu yoksa kendi imkanlarınızla mı gidecek olduğunuzu, kopya çekebilirim ihtimalimle. tabi gidiş amaçlarım arasında kutlamalara katılmak yanında bloger Guguk Kuşu'yla tanışabilme ihtimalimde vardı.İşte böylece sanırım meramımı yazıya getirebildim. size iyi yolculuklar diliyorum. sevgiyle...

Fortunata dedi ki...

Ben bizim yoga merkezinin düzenlediği turun yardımcı rehberi olarak gidiyorum:) İkinci gidişim olacak Konya'ya ama bu defa daha heyecanlıyım çünkü inşallah Guguk Kuşu ile hep konuştuğumuz kahveyi sonunda içeceğiz:) belki seneye hep birlikte içeriz?

ÖZGÜR dedi ki...

Kimbilir? Selam, sevgiler...