17 Ocak 2012 Salı

HUZURLU SABAHLAR :)

Kar. İstanbul için huzur vakti. Desem, şehrin yarısından fazlası bana manyak der. Oysa dün akşam trafiği birbirine katan kar değil, akılsız İstanbullular idi. Zavallı karı fırsat bilip, herkes birbirine ,iş çıkışı randevularını "trafik" ve "kar" yüzünden üzülerek ertelediğini söyledi. Peki ya Cuma akşamı olsaydı? O zaman da iptal mi olurdu planlar? Hiç sanmam, insanların derdi P.tesi ile!
Şahsen ben günü tam da planladığım gibi meyhanede bitirdim. Çok da güzel oldu doğrusu. Ha azıcık trafik sıkıntısı var idi ama onu da vapur denen harika ulaşım aracıyla atlattım gitti. Diyeceğim o ki, İstanbul'da yaşamak sağlam sinirler, şehir kültürü ve azıcık da pratik zeka ister. Sizde yok ise varın gidin köyünüze!
Gelelim sabaha. Sabah sokaklar tablo gibiydi. Özellikle ağaçlar. Her biri masal! Sokakta yürümeye doyamadım. Şimdi evdeyim ama iki saate kalmaz çıkarım muhtemelen.
Bu arada 10 Ocak tarihinde blogumu 208 kişi ziyaret etmiş. Acep nedendir? Ne oldu o gün bilen var mı?

2 yorum:

Enis Diker dedi ki...

Google abiye yolunmuş kaz yazdığınızda bir numara olarak çıkıyorsunuz:))

Fortunata dedi ki...

:))))) İnanmıyorum ya! Çok güldüm bu işe! O kadar yazı yazdık iyi kötü ama halkım bu lafa bayılmış demek:))))) Çok güzel, artık istesem de üzülemem, bu konu sonsuza dek kapandı:)))