27 Eylül 2011 Salı

SEVGİLİ KUTUP AYILARI YALNIZ DEĞİLSİNİZ!


Vallahi değilsiniz, bakın ben buradayım! Yaz bayıldığım bir mevsim değilse de sonbaharın böyle apansız gelişini hiç sevmedim. Hiç uyanmak istemiyorum. Bu sabah değerli bir muhtereme verilmiş sözüm olmasa bir iki kaşık bal, üç beş armut yiyip, öylece kalırdım yatakta! Zorla kalktım!
Hala uykum var. Ama geçecek. Çalışıyorum bugün. Nihayet yazı yazmak ve yoga yapmak için mesai ayırmaya başladım. Asla zengin olamayacağım, yani İsviçre bankalarında param olamayacağı gerçeğiyle barışalı, yazmak daha da anlamlandı..
Cafer Erol'dan şeker alıp Yıldız Parkı'na gitmek, oradan çıkıp Kule dibinde kahve içmek var yarın ki planımda. Akşama Allah kerim:)
Yani diyorum ki sevgili kutup ayıları, kış gelmeden gelen bu apansız uykuya yenilmeyin!
Haydi ileri:)))

5 yorum:

Bal Sultan dedi ki...

Yesin seni muhterem :) İleri ve her sabah yeniden zira birlikte sabahlar pek keyifli!

guguk kuşu dedi ki...

annevari olacak ama naapiim 3 çocuk annesi olmanın alışkanlığı ile: erken yat!

Fortunata dedi ki...

vallahi geç yatmıyorum Guguk kuşu, en geç 23.00 yataktayım. Ama gel gör ki, vaziyet fena:))

guguk kuşu dedi ki...

:D....
Daha da erken yat:D
vücudun dinlenmediği sinyalini veriyor. belki uyku süresi belki de kalitesini arttırmalısın. uyku vücut düzenimiz için çok önemli bir parametre. uyku kaliten nasıl?

Fortunata dedi ki...

Hımm, tamam Guguk kuşu, söz bu uyku işiyle ilgileneceğim. Galiba yatmadan evvel uykuya hazırlayan şeyleri atlıyorum bir süredir. iyi oldu bu hatırlatma:)