25 Kasım 2020 Çarşamba

ELMASLAR VE PAS

 

İnci'ye büyük bir teşekkürle....





Lanetleneceğim
İşte bir kez daha geliyor hayaletin
Ama bu olağandışı değil
Sadece ay, dolunay
Ve senin arayacağın tuttu
Ve burada oturuyorum
Elim telefonda
Tanıyor olabileceğim bir sesi dinliyorum
Bir kaç ışık yılı öncesinden
Dosdoğru ilerliyor bir düşüşe doğru
 
Hatırladığım kadarıyla gözlerin
Nar bülbülü yumurtalarından daha maviydi
Benim şiirselliğim berbat demiştin
Nereden arıyorsun?
Orta batıda bir telefon kulübesinden
On yıl önce
Sana bazı kol düğmeleri almıştım
Sen bana bir şeyler getirmiştin
İkimiz de biliyoruz anıların ne getirebileceğini
Elmaslar ve pas getirirler
 
Sen patladın sahnede
Halihazırda bir efsane
İşçi sınıfı fenomeni
Orijinal serseri
Yolunu kaybedip kollarımın arasına geldin
Ve orada kaldın
Geçici olarak bir denizde kaybolmuş
Madonna serbest bir şekilde senindi
Evet, en alt raftaki kız
Seni sağ salim tutacaktı
 
Şimdi seni ayakta görüyorum
Kahverengi yapraklar etrada düşerken
Ve saçında karlar varken
Şimdi gülüyorsun penceresinden
O köhne otelin
Washington meydanındaki
Nefesimiz beyaz bulutlar gibi çıkıyor
Karışıyor ve asılıyor havada
Konuşuyorsun sert bir şekilde benim için
İkimizde o an orada ölebilirdik
 
Şimdi bana diyorsun ki
Nostaljik değilsin
O zaman bana başka bir sözcük ver onun için
Sen ki kelimelerle
Ve her şeyi muğlakta bırakmakta iyisindir
Çünkü şimdi o muğlaklığın birazına ihtiyacım var
Her şey çok açık bir şekilde geri geldi
Evet seni yürekten sevdim
Ve eğer bana elmaslar ve pas öneriyorsan
Ben çoktan bedelini ödedim

https://www.youtube.com/watch?v=1ST9TZBb9v8


Hiç yorum yok: