12 Eylül 2017 Salı

ÖRÜMCEĞİN YEMEĞİ

 
 
 
Sonunda özlem biter ve öğretmen okuluna döner...
Evet, yarın benim için özlemin bittiği, sınıfıma kavuştuğum gün olacak inşallah. Fakat dün gece rüyamda yeni bir oyun keşfetmeme ne demeli?
Uzun zamandır ayak parmaklarıyla oynattığım bir oyun vardı. Çocukların kıkır kıkır gülerek ve severek oynadıkları bir oyun. Dün gece, uyur uyanık bir halde, o oyunun el parmaklarıyla nasıl oynanabileceğini keşfettim. Gerçi aslında önce bir kaç çocukla oynuyorduk, sonra parmaklar masanın üzerine çıktı ve "örümceğin yemeği ortada, bakalım kim yiyecek?" dedim! O anda fark ettim ki el parmaklarımızdaki tüm eklemler hareket halinde! Yani ayak parmaklarının tüm eklemleri ve hatta tabanı için pek harika iş gören oyunun al sana ellerle oynanabilecek olanı!
 
Rüyalarımda oyun oynamaya başladıysam eğer gerçekten öğrencilerimi çok çok özledim olmalı bunun anlamı:)

Hiç yorum yok: